Friday, 6 September 2013

London calling

Our friend visited us recently, and we decided to show her London a bit. Sightseeing in the crowded places is not my favourite thing, but sometimes it's good to check if something has changed. We have been to Madame Tussaud's Museum! It was my second time and I still find it very exciting. I can really recommend this place for everyone. Good to know, that tickets are cheaper about 25% if we book it online at least one day before our visit. We took some pictures, so have a look.

If it comes about my outfit.. I needed to feel comfotable during the whole day, so I was wearing a H&M jeans dress (I love it!), leggins, t-shirt (underneath the dress, to hide cleavage a bit), decupage neckleace and some brancelets. I took also my oversized jumper in case. On my feet you can see Crocs again, the most comfortable shoes on the world! I have to use them a lot until autumn will come.


Ostatnio odwiedziła nas koleżanka, więc postanowiliśmy pokazać jej Londyn. Zwiedziliśmy wszystkie znane miejsca na Westminster, po czym wybaliśmy się do muzeum figur woskowych Madame Tussaud's. Był to mój drugi raz i wciąż jestem nim zachywcona. Jest to ekscytujące miejsce i mogę je polecić każdemu, kto zamierza odwiedzić Londyn. Do tego warto wiedzieć, że bilety można kupić taniej online.

Jeśli chodzi o mój outfit, to musiał być bardzo wygodny, gdyż zwiedzanie Londynu to nie taka prosta sprawa.  Założyłam jeansową sukienke z H&M, legginsy, t-shirt pod sukienkię (żeby zakryć trochę dekolt) oraz wziełam mój oversizowy sweter na wszelki wypadek. Stylizacje dopełniłam naszyjnikiem decupage i kilkowa bransoletkami. Na nogach oczywiście moje ukochane Crocsy!




double date!




 4D cienma



 M&Ms world, Leicester Square

 with Charlie Chaplin

 Benny

XOXO!

2 comments: