Friday, 29 March 2013

Old photo shooting.

Hey you! Because the spring still doesnt want to visit us I dont have new pics of outfits. But you can be calm, it doesnt mean I do nothing with that. Today I'm gonna show you the pics made by my friend, Katarzyna Woźniak Photography. She's really good, check it! Photos are old, made almost 1 year ago, but I really like it and thats why I want to share it with you. Style in the pictures is a little bit vintage, a little bit ethnic.

I have some good news, I have a new phone (finally I am in touch with the world again! uff) so I'm back on my instagram profil, so you can follow me @aleksandrapaula and on my facebook fanpage as well.
As the fashion is the more interesting thing for me, this blog is only way to develop myself right now. So thanks for supporting and being here! Love ya, xx!



Hey! Ponieważ wiosna ciągle nie chce do nas przyjść, nie mam nowych zdjęć outiftów. Ale bądźcie spokojni to wcale nie oznacza, że spoczęłam na laurach. Dzisiaj chciałabym wam pokazać zdjęcia zrobione przez moją koleżankę, Katarzyna Woźniak Photography. Jest naprawdę dobra, w tym co robi, sami sprawdźcie! Zdjęcia są dość stare, bo były robione niecały rok temu. Ale wziąć bardzo je lubię i dlatego chcę się tym z wami podzielić. Zdjęcia są w stylu trochę vintage, a trochę etnicznym.

Mam też dobrą wiadomość, mam już nowy telefon (wreszcie mogę być znów w kontkacie ze światem! uff) i odzyskałam swoje konto na instagramie, możecie mnie śledzić @aleksandrapaula i oczywiście również na facebooku.
Wiecie, że moda jest dla mnie najbardziej interesującą dziedziną, a ten blog jest dla mnie jednynym sposobem do rozwijania się w tym kierunku. Dlatego dziękuję, za wspieranie mnie i bycie tutaj ze mną! ♥♥♥  buziaki!





 this pic apeared on Vogue Italy website


All clothes are from old my grandma's wardrobe.
Ciuchy pochodzą ze starej szafy mojej babci.



2 comments:

  1. boże, jakie piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  2. :))) Dzięki! To zasługa Kasi, sprawdź jej inne.

    ReplyDelete