Saturday, 23 February 2013

LFW part 2

Hello! Today I would like to show you my pics from LFW. I mean inspiring clothes and people. Pictures were publicated on conceptshop fanpage, babskieTV, Fashion Magazine website and lamode.info .
I am so proud. :)

Next post will be about showroom clothes for new season. :)

Hey! Dziś chciałabym wam pokazać zdjecią najbardziej inspirujących mnie ludzi i ubrań z LFW. Moje zdjęcia zostały opublikowane na fanpage conceptshop, babskieTV, Fashion Magazine oraz na lamode.info .
Jestem taka dumna. :)

Następny post będzie ze zdjeciami z showroomów. :)

































2 comments:

  1. Hej, gratuluje publikacji zdjęć! Mam pytanie, wysyłałaś te zdjęcia do redakcji tych stron?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey! Dziękuje :) Wiesz, ja generalnie robiłam zdjęcia dla agencji, a dalej poszło :)

      Delete